Szukaj na tym blogu

sobota, 24 listopada 2012

Kandydaci na radnych: Dariusz Piechocki

Przedstawiamy kolejnego kandydata w wyborach uzupełniających do rady miejskiej. Dariusz Piechocki od 30 lat jest strażakiem, obecnie nawet Prezesem Zarządu Powiatowego Związku OSP RP w Poznaniu. Działa także w Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Poznańskim. Za wspieranie i organizację działań oświatowych i edukacyjno-sportowych został odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Został też wyróżniony Odznaką Honorową Za Zasługi dla Województwa Wielkopolskiego. Oficjalnego poparcia udzieliła mu Ochotnicza Straż Pożarna Puszczykowo, a jego pełnomocnikiem wyborczym jest były kandydat na burmistrza i obecny prezes OSP - Gniewko Niedbała.

Dariusz Piechocki w ulotce wyborczej pisze o sobie:

Jestem wieloletnim mieszkańcem Puszczykowa. Mam 44 lata, jestem żonaty. Córka Małgorzata obecnie pracuje i studiuje na UAM w Poznaniu. Działam społecznie w Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Poznańskim.

Znam problemy mieszkańców i nie chcę pozostawać obojętny wobec tego co się dzieje w Naszym Mieście. Zamierzam aktywnie działać i mieć wpływ na istotne sprawy nurtujące mnie i moich sąsiadów. Czas na konkretne działania! Jestem zwolennikiem dialogu społecznego, uważam, że mieszkańcy Niwki najlepiej wiedzą co jest im potrzebne.


Od 30 lat działam w strukturach Ochotniczych Straży Pożarnych i jestem jednym ze współzałożycieli OSP w Puszczykowie. Jako mieszkańcowi Puszczykowa i strażakowi, zależy mi na rozwoju idei samopomocy i samorządności. Budujmy społeczeństwo obywatelskie – nikt tego za nas nie zrobi. 


Deklaruje także, jakimi sprawami chce się przede wszystkim zająć jako radny:
  • nie godzę się na lokalizację składowiska odpadów w tak cennym i malowniczym miejscu jak Niwka, uważam że są bardziej odpowiednie lokalizacje – będę Was bronił przed jego powstaniem!
  • uważam, że słabo wykorzystany jest potencjał Niwki. Tak piękny i urokliwy teren na Zakolu Warty powinien się stać wizytówką Naszego Miasta;
  • Straż Pożarna powinna znaleźć swoje miejsce na Niwce, na obecnej działce w ramach projektu utworzenia Centrum Bezpieczeństwa Puszczykowa opracowanego przez KWW Nasze Miasto
  • chcę wreszcie doprowadzić do rozpoczęcia prac nad projektem dostosowania infrastruktury drogowej i terenów zielonych do potrzeb mieszkańców;
  • widzę konieczność powstania większej liczby miejsc parkingowych przy szpitalu! Dlaczego nic się nie dzieje w tej sprawie? 
Hasło wyborcze Dariusza Piechockiego brzmi: Mniej gadania - więcej działania!

Wcześniej pisaliśmy już o:
Niebawem opublikujemy teksty o pozostałych kandydatach. Chcemy także skierować do nich wszystkich ankietę z pytaniami dotyczącymi problemów miasta i mieszkańców. Czekamy na podpowiedzi czytelników. Pytania do kandydatów można wpisywać w komentarzach lub przesłać na adres: zielone.puszczykowo@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz